Wuh wuh

   Nyt sitä lunta sitten riittää kun eilen satoi paljon. Oli niin kova tuuli, että korvani oikein liehuivat ulkoillessa. Iskä hankki mummolta ja ukilta lainaan potkurin ja ollaan sen kanssa muutaman kerran menty yhdessä. Aika mukavaa, iskä potkuttelee hiljalleen ja  minä siinä vieressä hölkkäilen. Mutta olen minä päässyt mamman ja Ranen ja Ranen mamman kanssa metsälenkeille ja sukeltelemaan lumeen. Ranekin innostui toissapäivänä ihan tosissaan juoksemaan enkä minä meinannut perässä pysyä. Ärsyttää vaan kun sen pitää jäädä tekemään niitä lumienkeleitä ja piehtaroimaan lumeen, en tykkää semmoisesta yhtään.
     Mamma ja iskä kävivät eilen jossain Lidlissä ja ostivat sieltä jotain koirashampoota. Niiden mielestä se tuoksui tosi hyvältä, mutta kun minä haistelin sitä niin jopas pisti tuhahtamaan - kaikkea ne keksivätkin!
      Meillä on nyt voitu vähäsen paremmin ja isikin on siis poääsyt minun kanssa ulkoilemaan. Mulla ei enää ole ollut niitä täristyskohtauksia, mutta kuulemma mennään vielä toisen kerran sen kivan fyssaritädin luokse. Mutta sopiihan se mulle :)!

     From now on we have to write a few sentences in English because mummy was in Norway and she made new friends there So I WUH for all of you and lick your hands friendly ;)! Here I am "flying"!

    273802.jpg

    Ransu