WUH!

   Tulihan se mamma sieltä matkalta takasin ja nyt se ehtii taas kirjotella tänne, kyllä viime kerrasta onkin monta päivää!  Minä olin iloinen kun mamma tuli kotiin, hypin neljällä jalalla ja annoin sille hirveesti pusuja. Mutta sitten kun alkuinnostus oli ohi niin möksähin sille vähän kun se haisi ihan KISSALTA, mrrr! Missähän se oikein kävi? Varmaan sen mun kummitädin Johannan luona kun sen kissat mun mielestä haisi just tuommoisilta. Olin kans ihan ihmeissään kun mentiin illalla mummon ja ukin luo eikä ne taaskaan ollu siellä. Mut sitte aamulla ne tuli ja minunkin piti onnitella mummia niin kuin oli aiemmin puhetta.
   Meidän viikonloppu iskän kanssa meni ihan mukavasti, ihmeteltiin säätä kun sitä lunta ei ala näkyä eikä kuulua. Minä niin tykkäisin peuhata lumessa... Ja mammalla ja mulla on yhteinen intressi lumen suhteen, nimittäin ettei tarvitsisi aina mennä pesulle suihkuun lenkin jälkeen. Kyllä minä annan ihan hyvin itseni pestä, mutta enhän mie siitä tykkää yhtään. Ja aina se mamma vaan vie minua pesulle tai sitten pyyhkii sillä sinisellä luutulla, joka kuulemma on minun tassuluutu. Kaikkea se keksiikin, kyllä minusta muutamat hiekka- ja mutakasat sisällä ja etenkin sohvalla tai sängyssä toisivat vain kodikkuuden tuntua taloon, kjäh kjäh... Oli muuten tosi hauskaa kun viikonloppuna menin semmoseen mutakasaan piehtaroimaan. Mutta sitten iskä oli vähän vihainen ja jouduin oikein shampoopesulle, kääääk!
   Mamma toi mulle sieltä reissultaan vinkuvan krokotiilin, tämmösen:
296940.jpg
  Sitä oon nyt sitten vinguttanu koko päivän.

   Miun muita rakkaita leluja kuten

    iskän siskon Jennin tuomaa sammakkoa  296943.jpg

    tai ihanan rakasta pupua (jolta olen syönyt korvat ja hännänkin...)
                          296944.jpg

    taikka ihanaa pehmokoiraa
    296947.jpg

   en kuitenkaan unohda. On mulla paljon muitakin leluja, jotka ovat mun omassa lelukorissa. Ihan mahdottoman kivaa on levitellä ne lelut ympäri olohuonetta ja kannella niitä vähän muuallekin. Ja sitten joskus mamma kerää ne koriin (vaikka osaan kyllä joskus itsekin!) ja sitten minä taas kuljettelen ne. Jee,  se leikki on kyllä tosi hauskaa! Tässä se lelukori on :

                                        
296953.jpg
    
 

   Leikin välissä ja joulua odotellessa voi välillä venytelläkin, näin,
  minäpä näytän mallia :

     296950.jpg