WUH!
   
   En sitten tänään päässy sinne lääkäriin kun se ei ollukaan paikalla. Mutta mamma ja iskä päätti että mennään maanantaina sitten jos ei silmä siihen mennessä niillä mamman ihme tipoilla parane.
   Tänään mulla oli kiva päivä kun pääsin käymään mamman mummojen ja ukkien luona, ne niin kovasti tykkää minusta ja minä niistä. Sain siellä jauhelihaa ja KALAA, nam! Kala on mun lemppariruoka numero 1, sitä syön missä muodossa tahansa ja varmaan söisin miten paljon tahansa.
  Sitten vielä minun "mummo" ja "ukki" tuli käymään meillä ja olin siitäkin tosi mielissäni. Ne vaan ihmetteli miten nätisti annoin hoitaa silmääni. No, minähän tietysti vaan esitin kilttiä poikaa että saisin kaikki sympatiat ja rapsutuksen, heh! No ei vaiskaan, opin kyllä jo pienenä, että hoitotoimet pitää antaa tehdä ja kyllä minä aina kiltisti niissä olen.
  Joo ja aamulla aukesi ensimmäinen luukku siitä mamman hommaamasta joulukalenterista ja oikeassahan mie olin, koiransuklaata siellä oli, nam nam! En vaan malttas odottaa että saan avata ne kaikki luukut sieltä ja syödä ne kaikki suklaat...