Wuh wuh wuh kaikki!

    Täällä minä kesää vietän ja juhannussuunnitelmat on jo tehty tuonne Märäjikisen suuntaan. Eihän sitä olla joudettu kirjoittelemaankaan kun niin on kiirettä ollut mammalla töissä ja minulla tuossa vierashuoneessa noita haukkupäivystysvuoroja järkkäillessä. Oon saanu juosta ulkona ja iskän kanssa ollaan jonkin verran pihalla oltukin ja mamman kanssa aina lenkkeilty kun se tulee töistä.  Iskä  on nyt ollu reissussa pari päivää ja ollaan oltu mamman kanssa kahdestaan. Mamma oli ihan älyttömän iloinen kun en ollut tehnyt mitään pahojani sen työpäivien aikana. No, enhän minä kehtaa, ne on pentujen hommia ne...
    Täällä kävi kylässä se eläinlääkäri Päivi ja mentiin sen kanssa mummolaankin. Tykkään siitä kovasti ja nukuinkin sen vieressä mummolassa.
    Kuulemnma pääsen taas huomenna käymään Kuopiossa sen Arttu-enon luona, jipii! Siellä on kivaa. Rane on ollut pari viikkoa lomalla ja olen kovasti ihmetellyt missä se oikein on. Mamma sanoi tänään, että kohta se Rane tulee sieltä kotiin, jipii! Nyt siis odottelen vaan että Rane kotiutuu ja vietän kivaa kesää.