WUH!
 
   Täällä on ollu aivan upeita kevätilmoja ja mamma onkin vienyt minua ahkerasti ulkoilemaan. Onneksi sen paparazzi-into on jostain syystä vähän laantunut eikä se koko ajan ole räpsimässä kuvia meikäläisestä milloin missäkin. Eilenkin oltiin puoli päivää retkellä Reposuon metsäreitillä Ranen ja sen äipän kanssa eikä ne muistaneet ottaa koko kameraa sinne edes mukaan. Meillä oli ihan mahtava reissu, vaikka siellä lumessa välillä aika lailla rämmittiinkin ja se upotti välillä jopa porukan kevyintä eli minua. Löytyihän se nuotiopaikkakin viimein ja arvatkaapa oliko kaksi karvatassua siellä kyttäämässä makkaroita, hih! Rane tais olla meistä se ahneempi, mutta kyllä tuo notskimakkara mullekin maistui. Ja kun tultiin kotiin niin väsähdin  aika totaalisesti. Mamma ja iskä väittävät minun muka kuorsanneenkin unissani - ja hah sanon minä, uskokoon niitä ken uskoo!
    
  Ja kävi näköjään yks ikäväkin juttu siellä reissulla kun tassuun koski koko aamun ja päivän tosi kovasti. Mamma kahto ja huomas varpaanvälissä tikun ja oikein huokasin helpotuksesta ja nuolaisin sitä naamaan ja tuijotin kiitollisena kun se oli ottanu sen pois. Se jutteli mulle koko ajan mukavia  ja sainkin pidettyä tassun paikallaan eikä pelottanu. Mutta jotain muutakin siinä tassussa on ku aristaa vieläki, ehkä toinenkin tikku. Mamma kahtoo sitä kuulemma tarkemmin vielä lampun kanssa. Kerronpa sitten miten siinä käy.