Wuh wuh!

      Kesä on sitten vissiin tullut kun mamma meni töihin sinne museolle. Minä muistan sen paikan, asuttiin ennen  siinä lähellä ja minäkin kävin siellä aika usein. Minä olen kuulemma museokoira kun nukuinkin pienenä siellä museonjohtajan työhuoneessa. Naapurin Ranen mamma aina pelastaa minut pissahädältä kun mamma ja iskä ovat molemmat töissä.
       Mulla on uus harrastus, oon nääs päässy seuraamaan ulkomailman elämää meidän vierashuoneen sohvalta ja voisin vahtia siinä vaikko koko päivän. 
      Iskä on nukkunut joitain öitä siellä vierashuoneessa kun se kuulemma kuorsaa niin paljon ettei kumpikaan niistä saa nukuttua: mammaa häiritsee se kuorsaus (no kyllä kieltämättä minuakin...) eikä iskä saa nukuttua kun mamma tökkii sitä. Aluks minusta tuntui oudolta ja juoksin niiden huoneiden väliä ja ihmettelin, mutta nyt annan jo asian olla.