Wuh wuh!

   Täällä  satoi eilen illalla ihan kunnolla lunta ja kuulin kun traktori kävi auraamassa aamulla. Piti sille pikkuisen murista, enhän muuten olisi mikää kunnon koira...   Illalla mulla ja mammalla oli ihanaa kun käytiin rauhallisella lenkillä ihailemassa valkoista maisemaa. Tänä talvena se onkin ollut harvinaista herkkua. Harmi vaan kun sää lauhtui ja kaikki lumet taitavat sulaa taas pois.
   Tänään pääsin taas Ranen kanssa juoksemaan ja meillä oli tosi kivaa kuten aina. Meidän metsässä oli ihan vetistä ja märkää ja olimme molemmat Ranen kanssa ihan märkiä kun olimme aikamme siellä juosseet. Mamma ja Ranen mamma suunnittelevat, että huomenna mentäisiin makkaranpaistoon  ja lenkille Reposuolle jos vain sää sen meille mitenkään sallii.
Mamma osti jo makkarapaketinkin. Siinä oli neljä makkaraa ja elättelen toiveita että minä ja Ranekin voitaisiin saada yhdet. No, saa nähdä, pyydetään ja kerjätään ainakin. Rane se on semmoinen ahmattipoika kun meinasi tänään kaataa mamman kun sillä oli herkkuja taskussa. No okei, olen minäkin vähän, myönnetään ;)!

     Toinen naapurin koirista, se Pate, oli pihalla kun käytiin mamman kanssa hakemassa postia laatikosta ja arvatkaas; se uskalsi tulla haistelemaan minua. Mamma komensi minua olemaan rauhassa ja sitten kun  istuin niin Patepa tuli. Ihan kivan oloinen tyyppi ja heilutti häntääkin. Kyllä se varmaan tulee kun vaan maltan olla rauhassa enkä mene liian innokkaasti sen luo.