Wuh!

 Tänään tuli mieleen, että oliko ihan pakko syntyä juuri kääpiösnautseriksi, se meinaan tarkoittaa säännöllistä siistiytymistä trimmerin kanssa...
 Mamma sai päähänsä, että olen jo aika turjakkeen näköinen ja päätti vähän parturoida minua. Se kesti aika kauan ja välillä multa meinas kärsivällisyys loppua. Ihan annoin sen kyllä nätisti parturoida ja kiltistihän minä aina olen, mutta silti...  Se aloitti korvista ja kaulasta ja sitten se leikkasi kynnet ja ajeli viimeseks meikäläisen peräpuolelta liiat karvat pois. Kuulemma ei kakat tartu kiinni, miten noloa, hmmm!
   Sainpahan nyt tässä valittaa, häh häh! Ihan siistin näköinen minusta loppujen lopuksi tuli, vaikka mamma sanoikin, että minua ei nyt millekään ammattilaiselle näytetä. No, mutta sehän vasta harjoittelee, välttää mulle ;)!