Minä ihmettelin kun iskä tänä aamuna hävisi... Se lähti jonnekin, tuli sitten takasin ja lähti taas. Eikä sitä ole sen jälkeen näkynyt. Se puhui jotain polvesta ja Joensuusta ja sairaalasta, ei kuulosta kivalta. Mamma jäi minun kanssa kotiin ja käytti minua lenkilläkin, mutta minusta tuntuu että sekin on iskästä vähä huolissaan. Ja minä tietysti yritän lohduttaa sitä ja nukun sen varpaiden päällä. En halua että sekin lähtee.
 
    Eilen muuten sain yhden uuden koiratuttavan. Sen nimi on Bruno ja se on saksanseisoja. Minä yritin murista sille, mutta ei se oikein jaksanut välittää miun murinoista enkä miekään sitten kehdannut jatkaa. Ja yks kiva Juhani-setä  (sen Brunon omistaja) otti meidät molemmat ja ensin juostiin metsässä ja sitten käytiin lenkillä. Se Juhani on kuulemma kouluttanut paljon koiria ja Bruno tuntui tottelevan sitä kaikessa. Joo, enkä mie tietysti tahtonut jäädä huonommaksi, joten tottelin minäkin. Niin ja oli mammakin siinä kun juostiin metsässä ja iskä kahteli ovelta ;)!