Wuh!

    Mamma ja iskä ovat olleet tämän viikon lomalla ja toivat minutkin tänne maalle mummo-ukkilaan lomailemaan. Viihdyn täällä tosi hyvin, mutta minua vaan ihmetyttää missä mummo ja ukki ovat ja olenkin etsinyt niitä joka paikasta. Ne ovat kuulemma lomalla jossain Dublinissa, mikä lie sitten sekin.  Vähänkö ärsyttää - kun mummo ja ukki ovat paikalla niin herkkujen määrä ainakin tuplaantuu ja silloin on paljon kivempaa...! Mummon ja ukin antamat herkut ovat sitä paitsi PALJON PAREMPIA kuin mamman ja iskän antamat.

     Rane on ollu ns. vähän huonossa hapessa kun veivät sen eläinlääkäriin leikkaukseen. En oo saanu nähdä sitä nyt ja mulla alkaakin olla jo vähän ikävä. Toivottavasti se pian paranis ja pääsis taas juoksemaan! On mulla täällä ollu Take-labbis (kuva meistä viime talvelta) juoksukaverina

    433946.jpg


ja pääsin Mörönkin kanssa yhdessä lenkille. Mörkökin oli vaan vähän allapäin kun sillä on haava rinnassa. Mamma ja iskä epäilee, että minkki tai joku on käyny sitä puremassa. Ei se onneksi enää niin pahalta näytä kun ovat hoitaneet ja puhdistaneet sitä. Mörkö ei ihmeemmin noista hoitotoimista perusta ja mamma ja iskä onkin joutuneet keksimään toinen toistaan kummallisempia keinoja saada sitä hoidettua. Kyllä meillä Mörön kanssa menee ihan sovussa, mutta välillä sen täytyy muistuttaa, että on vanhempi ja vaatii kunniotusta. No, kyllä minä sitten aina muistan sen enkä härnää vanhusta, joka tykkää hyvon tasapainoisesta ja rauhallisesta elämästä. Se sanoi, että tajuan kyllä kunhan saavutan 12 vuoden iän kuten hän nyt.

   Mulle juokseminen ja riehuminen ovat elämän kohokohtia. Onneks mulla on monta aika aktiivista kaveria ja mammakin tajuaa viedä minut niiden luo ainakin melkein tarpeeksi usein. Mamma opetti mulle tänään pari uutta temppua kun mulla tuota virtaa riittää. Nyt ainakin periaatteessa osaan kätellä ihmistä kun mulle sanotaan "Hyvää iltaa!". Harjoittelimme myös tassulla vilkutusta ja maahanmenoa. Emme olekaan pitkään aikaan harjoitelleet tämmöisiä ja se oli ihan kivaa. Sitten iskä ja äiti innostuivat vielä piilottamaan mulle leluja ja makupaloja ja sain sitten etsiä niitä. Kivaa! Oispa ne aina lomalla niin voitaisiin leikkiä paljon enemmän!