Wuh wuh!!

 Tässä olen minä, kääpiösnautseri Ransu!
 Tässä kuvassa kuuntelen musaa eli poseraan mamman korvalappujen kanssa. Kaikkea se keksiikin...


 272934.jpg

 Olen aktiivinen ja käppämäiseen tyyliin itsepäinen mutta peloton pieni-suuri eläin. Mamma ja iskä yrittävät saada minusta kunnon koiraa latistamalla vähän liiankin suurta egoani, niitten mielestä kuvittelen nimittäin olevani koko maailman kingi. Tulin niiden luokse syksyllä 2005 ja olen valloittanut heti sekä ne että niiden sukulaiset ja tuttavat.

  Olen lähtöisin Outokummusta, tai siis Rantasalmelta, en oikein itsekään tiedä. Sanoivat, että äitini ja isäni ovat kotoisin Outokummusta, mutta muuttivat Rantasalmelle asumaan ja siellä sitten minäkin synnyin ja elin ihan pienenä. Siellä oli tosi kivaa kun oli äiti ja isä ja siskot ja veli ja Papu ja mukavat kasvattajatädit ja sedät. Mutta ei mulla ollut mitään sitäkään vastaan, että mamma ja iskä tuli hakemaan minut niiden luo, tykkäsin niistäkin kyllä ihan heti.

 

 Nyt mie haluan esitellä yksivuotissynttärikakkuni, joka näytti tältä  ja maistui herkulliselta. Mamma on hyvä kokki ja laittaa kivoja juttuja. Siskoni Heta oli kanssani viettämässä synttäreitä ja meillä oli aika ikimuistoinen päivä. :

278149.jpg

  Tässä hieno poseerauskuva  minusta mummolan rannassa. Kyllä Pielinen on ihan kiva, mutta uimaan minä en mene.

   272832.jpg

 Mulla on paljon kavereita ja esittelen niitä myöhemmässä vaiheessa.
 Sen verran paljastan, että mun bestis on naapurin Rane. Se on kultainennoutaja ja älyttömän hyvä tyyppi. Kunhan mamma onnistuu saamaan kuvia minusta ja siitä niin esittelen sen.
 Ja vielä paljastan senkin, että siskoni Heta on ollut mulle aina kauhean rakas ja sen kanssa lähdimme äidin ja isän luota pieninä.

Tässä on Heta kanssani :                                Ja tässä Heta ite kesäkuvassa:


272992.jpg274038.jpg