Wuh wuh wuh!

    Mulla onkin nyt tosi paljon kerrottavaa kun mamma vihdoinkin malttoi ja kerkesi rueta kirjuriksi. Itse asiassa se kirjoitti tuossa muutama päivä sitten pitkät rivit, mutta kone temppuili eikä jostain kumman syystä tallentanut kirjoitteluja, kurjaa :(!
    Kesä on edennyt jo näin pitkälle ja tulihan ne meikäläisen synttäritkin 13 päivä. Olin edellisenä päivänä mummolassa hoidossa kun mamma ja iskä olivat jossain. No ei se minua harmita kun tykkään olla mummolassa niin paljon kun siellä saa juosta pihalla ja mennä kahlaamaan veteen. Mutta sitten kun ne tulivat niin kylläpä harmitti kun ne haisivat ihan Heta-siskolleni. Ne olivat siis nähneet ja Heta lähetteli mulle hajuterkkuja. Että minua harmitti kun en päässy mukaan! Mutta onneks mamma lupasi, että nään Hetaa pian, jeeeeeeeee!
      Heta oli lähettäny mulle kaksi koirien korvapuustia synttärilahjaksi. Toisen söin, mutta toinen meni ns. parempiin suihin... Mamma antoi sen mulle silloin synttäriaamuna ja jätin sen lattialle, jotta voisin illalla jatkaa syömistä. En arvannut, että Rane tulee synttäreille ja pistää sen ensitöikseen poskeensa. Mutta ei se mitään, se kun on niin ahne eikä voi sille mitään. Se meinasi jo syödä osan minun synttärikakustakin, mutta onneksi mammat ehti hätiin ja mulle jäi aika paljon. Tässä kuvia meidän kukuista, joissa oli Caesar-ateria, nakkeja paloina ja koirankeksejä ja vähän ihmistenkin keksiä.  Vissiin syötiin aika paljon synttäriherkkuja kun molemmilla oli vähän maha löysällä sitten.

   738862.jpg738857.jpg
     2-vuotiskakku alá mamma


    Rane antoi mulle aika mieleisen lahjan, joka mulla on vieläkin, syön sitä vähitellen. Se on semmoinen sonnin sukukalleus, kuivattu, ihana pureskeltava. Mamma ja iskä veivät minut sinne kivaan eläinkauppaan ja sain sieltä uuden frisbeen kun entinen meni hajalle kovassa käytössä. Se uusi frisbee on semmoinen keltainen ja hohtaa pimeässä, ihana!
    Tässä on lisää synttärikuvia vielä kakunsyönnistä. Söimme semmoista vauhtia, että kuvat ei oikein onnistuneet, mutta mitäpä tuosta.

     738867.jpg
      Mitäs tässä on, nam, mullekin maistuu ;)!

738869.jpg
   Ja mitä Rane ei syö, ei ole syömisen arvoista ;)! Tässä herran tyylinäyte.

738872.jpg

  Jäikös mulle vielä jotain? Häh? Söikö se Rane kaikki?

     741980.jpg
      Synttärisankari ja hänen vieraansa

     Kesää on muuten täällä vietetty hieman sateisissa merkeissä, mutta ei se ole minua harmittanut kun en niin kuumasta tykkää. Mamma ja iskä puhuivat, että pääsen kohta niiden mukaan pariksi päiväksi lomalle Lappiin. No onneksi, eivät ainakaan joka kerta lähde kahdestaan vaan älyävät joskus ottaa meikäläisenkin mukaan. Että reissukuulumisia sitten tulossa.