Wuh!

   Täällä on mennyt aika rauhallisissa merkeissä muilla paitsi mammalla, joka on ollut pitkät päivät töissä. Iskä on ollut polvileikkauksessa, joten se on ollut kotona minun seuranani. Mutta ulos se ei tietenkään pääse minua viemään, joten mummo ja naapurin Tuija ja välillä iskän kaveritkin käyttävät minua joskus päivisin. Mamma vie aamulla ja sitten kun se tulee töistä me tehdään pitempi lenkki. Rane ja Ranen mamma ovat meillä usein mukana ja saadaan juosta kunnolla vapaana, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
     Eilen aamulla pääsin sen kaverini Brunon kanssa juoksemaan metsään kun se tuli isäntänsä kanssa aamulla meillä käymään. Mamma oli siinä lähdössä töihin ja mullepa tuli kamala kiire sen perään. Lähdin yllärinä  juoksemaan tietä pitkin pyörän perään kun tuli niin hätä kun se lähti. Mutta sitten se yllättäen ei tykännytkään mun ylläristä ja vei minut  takaisin kotiin ja jouduin sisälle arestiin, HÖH SANON MINÄ!
     Tänään sain maistaa raejuustoa ja siitä tuli uusi herkkuni. Tykkään tosi paljon syödä sitä. Kesä on jo aika pitkällä ja tykkään lekotella auringossa ja jahtailla amppareita ja kaikkia maailman kärpäsiä ynnä muita. Mamma aina siitä kyllä varoittelee. Niin ja arvatkaa, saan juuri parhaillaan uusia sisko- ja velipuolia ;)!

   Hyvää kesää toivottaa Ransu