Wuh!

  Eilen taas tapahtui se kääpiösnautserin elämään aika ajoin kuuluva asia, TRIMMI! Mamma sanoi, että tällä kertaa maltoin pysyä paikallani ja käyttäydyin oikein mallikelpoisesti. Ihana olo kun mulla ei oo niin kuuma enää ja sanoivat, että minusta tuli oikein hyvän näköinen. Tässä poseerausnäyte uudessa kesälookissa. En kyllä olis jaksanut poseerata millään ja minusta nämä on ihan kauheita kuvia, mutta anti mennä :)! Katsokaa, mamma on jättänyt kuvaan vahingossa omia vaatteitaan, hihihii!


   570238.jpg570241.jpg

   Mamma sanoi, että saisin alkaa syödä vähän paremmin, jotta lihoisin vähän. No, kokeillaan! Mamma lupasi ostaa mulle jotain uutta herkkua tänään ja eilen sain kanssa uutta ruokaa, josta tykkäsin. En voi luvata mitään, mutta koitetaan.

    Mamma ja iskä kävivt katsomassa taas sitä koiranpentua, jonka nimi on Jumi. Se on tässä. Eikö olekin pieni ;)! Minä pääsen kuulemma leikkimään sen kanssa kunhan se vähän ensin kasvaa ja saa rokotuksen.
 
     570260.jpg
 
   
  Kesä tulee kovalla vauhdilla ja oli mukavaa kun sain eilen olla mummolan pihassa irti. Mamma oli tuonut mulle uuden frisbeen ja heitteli sitä mulle. Kerran se lensi puuhun ja arvaa harmittiko kun en saanut sitä sieltä. Piti huutaa ja kiljua siinä puun alla tosi kovaa. Sitten mummo yritti katuharjalla heittämällä saada sen alas, mutta harja jäi kanssa sinne puuhun. Ne nauroivat ihan höpölöinä ja minulla harmistus sen kuin yltyi ja haukkuni kuului varmaan PIIIIIIIIIIITKÄN matkan päähän. Onneksi ne saivat sitten halolla heittämällä frisbeeni lopulta alas puusta. HUH!