Wuh wuh!

    Lopultakin tuo kirjurini mamma malttoi istuutua koneen ääreen ja rueta kirjoittamaan kuulumisia, jo oli aikakin! Mulle on tapahtunut niin paljon enkä meinaa malttaa odottaa että pääsen kertomaan kaikki...

    Tämä tulee vähän myöhässä, mutta

   IHANAA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE IHANILLE NELIJALKAISILLE JA KAKSIJALKAISILLE YSTÄVILLEMME, OLETTE KORVAAMATTOMIA!!

    Olettehan ensinnäkin äänestäneet ahkerasti? Hyvä!

     Tänään täällä on aivan upea ilma, mutta viime viikko ja edellinenkin saatiin kärvistellä pakkasessa. Mamma osti mulle tossut ja ne näyttävät tömmöisiltä:

    395477.jpg

    Näitä tossuja olen pakkasella joutunut käyttämään, mutta ei se mitään kun kerran sitten pääsee ulos. Se hyvä puoli pakkasessa on, että kaikki on niin kaunista, katsokaa vaikka:

     395496.jpg395497.jpg

    Olen tässä ollut reissussa ja mamma on ollut kanssa ja sitten iskä. Ei oikein meinaa pysyä edes perässä kuka täällä milloinkin mahtaa olla kotona. Tuossa tammikuun lopulla minä pääsin käymään Kuopiossa ja tapasin siellä aivan ihastuttavan Nelli-neidin. Hän on espanjanvesikoira ja aivan IHANA! Pusi pusi Nelli! Leikimme ja telmimme lumessa ja sisällä ja meillä oli hauskaa. Mamma on tosi harmissaan kun kamerasta loppui virta just Kuopiossa eikä se saanut yhtä ainoaa kuvaa Nellistä ja  minusta, vaikka tarkoitus oli ottaa niitä vaikka kuinka paljon.
     Mutta pitääpä kertoa missä olin ennen Kuopioon menoa! Mamma oli Joensuussa tentissä ja minä poikapa menin siksi aikaa hoitoon siskoni Heta luokse. Emme ole nähneet pitkään aikaan ja me ensiks vähän ihmeteltiin toisiamme, mutta sitten me pääasiassa oltiin aika rauhassa sisällä, isoja kun olemme jo ja rauhoittuneet kovasti niistä pentuajoista.
     Tässä yksi kuva meistä:

     395486.jpg

     Bestikseni Ranen kanssa olen saanut juosta metsässä ja ollaan käyty lenkilläkin mitä nyt pakkaselta ollaan pystytty. Mammat on shoppailleet, mikä tarkoitaa sitä, että olemme joutuneet nyt sitten niiden turhamaisuuden kohteiksi. Ne keksivät ostaa meille  huivit, ja varsinkaan tuo teksti ei oikein meikäläisen mieltä ylennä. Mamma tosin sanoo, että se pitää paikkansa.

     395491.jpg

     Mamma tuossa lupasi olla taas ahkerampi kirjoittelija! Nyt pitää kuitenkin lähteä tuonne kauniiseen ilmaan ulos, joten ensi kertaan!